رزرو بلیط هواپیما رشت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 7
نویسنده : علی رضایی

 

راهنمای خرید اینترنتی پرواز رشت از تیک بان

رشت ، یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشورمان است. شهری سرسبز که به خاطر روزهای بارانی فراوانش با نام شهر باران شناخته می شود.
اهالی شهر رشت اهمیت ویژه ای به غذاهایشان می دهند و به خاطر محصولات متنوع و مواد اولیه تازه ای که استفاده می کنند، در سراسر ایران شهرت یافته اند. چند سالی است که این شهرت جهانی شده و نام رشت با عنوان شهر خلاق خوراک در یونسکو به ثبت رسیده است.


استفاده از اتوبوس، سواری، بلیط قطار رشت و خرید بلیط هواپیما رشت از جمله راه های سفر به این شهر زیبا هستند.
از مزایای پرواز رشت نسبت به سایر گزینه ها می توان به کاهش زمان سفر و امنیت بالا اشاره کرد. جهت خرید بلیط رشت و اگاهی از قیمت بلیط رشت می توانید به تیک بان مراجعه کنید.

فرودگاه رشت

فرودگاه سردار جنگل رشت سال 1317 تاسیس شد. فاصله فرودگاه رشت تا مرکز شهر اندک است و دسترسی شهری بسیار خوبی دارد. فرودگاه در کیلومتر 7 جاده رشت به انزلی قرار گرفته است و با منطقه آزاد بندر انزلی نیز تنها 15 کیلومتر فاصله دارد.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان رشت

آب و هوای معتدل رشت همه سال دلپذیر است، اما در فصل بهار و پاییز در مطلوب ترین حالت خود قرار می گیرد. بهار برای تماشای درختانی که تازه جوانه زده اند و قدم زدن در نم نم باران بهاری رشت انتخاب خوبی است.
پاییز و رنگ های بی شمارش هم فرصت فوق العاده ای برای سفر به رشت هستند. تابستان های رشت گرم و شرجی است اما به خاطر نزدیکی به دریا و بندر انزلی مسافران زیادی فصل شنا را برای سفر به رشت انتخاب می کنند.
برای خرید بلیط ارزان رشت بهتر است روزهای وسط هفته و خارج از تعطیلات را انتخاب کنید. چرا که هنگام تعطیلات مسافران زیادی برای در امان ماندن از ترافیک جاده های شمالی کشور پرواز را انتخاب می کنند.
اگر قصد سفر نوروزی به رشت را دارید پیشنهاد می کنیم حداقل دو ماه زودتر بلیط رشت را خریداری کنید و منتظر بلیط لحظه آخری رشت نمانید، چرا که قیمت ها مداوم افزایش می یابند و شانس خرید بلیط ارزان رشت برایتان کاهش می یابد (حتی ممکن است موفق به خرید نشوید).
برای اقامت در هتل های رشت نیز نگرانی نداشته باشید. می توانید بهترین هتل های شهر را با قیمت مناسب و اطلاع از امکانات و خدمات از الی گشت رزرو کنید.

 

سفر به رشت

درباره رشت




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگی در مورد بلیط لحظه آخری استانبول و آموزش کامل نحوه خرید بلیط لحظه آخری ارزان استانبول

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com